• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

СУЧАСНІ ГАДЖЕТИ ТА СЛУЖБА GOOGLE CLASSROOM ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ

ТКАЧЕНКО Анна Валеріївна –

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фізики Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.

e-mail: [email protected]

МИНДРУЛ Борис Ігорович –

вчитель фізики та інформатики Шполянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Черкаської області

Анотація

    В статті здійснено аналіз дидактичних можливостей гаджетів у навчально-виховному процесі з фізики, а також визначено роль, місце та дидактичні функції мобільних додатків у навчанні учнів фізики. Виокремлено сервіс підтримки навчання Google Classroom, що поєднує в собі можливості Google Docs, Google Drive і Gmail, який завдяки зручному та якісному поєднанню основних інструментів підтримки навчального процесу може бути повною мірою зреалізований навчальними закладами для запровадження «дистанційної» та змішаної форм освіти. Визначено та описано основні дидактичні можливості сервісу Google Classroom для навчання учнів фізики. Показано роль і місце навчальних програмних тренажерів та симуляторів, що імітують той чи інший вид навчальної діяльності учнів, у навчальновиховному процесі з фізики. Наведено приклад застосування технології мобільного навчання на уроках фізики, зокрема представлено віртуальну лабораторну роботу «Вимірювання опору провідника за допомогою амперметра й вольтметра», яку учні виконують, використовуючи сервіси Google Classroom. Подано покрокову інструкцію виконання учнями зазначеної лабораторної роботи з використанням смартфонів та відповідних мобільних додатків.

Ключові слова: методика навчання фізики, технологія мобільного навчання, середовище GOOGLE CLASSROOM, віртуальна лабораторна робота з фізики, гаджети у навчанні.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Бабич А. Використання технології BYOD у процесі навчання в основній школі/ А. Бабич // Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology Vol. 5. No 2. June 2017. pp. 1-4.

2. Введение в Google Classroom [Електронний ресурс] / Режим доступу: https://newtonew.com/web/vvedenie-v-google-classroom

3. Вікіпедія. Вільна енциклопедія. [Електронний ресурс] Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/

4. Евзикова О. В. Что такое мобильное обучение и BYOD [Електронний ресурс] Режим доступу: http://teachtech.ru/teoriya-onlajn-obucheniya/chto-takoemobilnoe-obuchenie-i-byod.html

5. Інтернет-сервіси для проведення експериментів [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://dnepredu.com/uploads/editor/1437/641598 /sitepage_161/files/mostepan.docx

6. Мобильное обучение [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://goo.gl/7UdXI

7. Покоління Z: як ми стаємо свідками появи нової генерації інноваторів [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://earlybirds.platfor.ma/z-generation 

8. Рекомендации ЮНЕСКО по политике в области мобильного обучения [Електронний ресурс] Режим доступу: http://iite.unesco.org/pics/publications/ru/files/3214738.pdf

9. Слободяник. О. В. Мобільні додатки на уроках фізики [Електронний ресурс] Режим доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/ mobilni-dodatki-na-urokahfizik

10. Фелонюк В.В. Розвиток інформаційної компетентності учнів на уроках інформатики з використанням хмарних технологій засобами google classroom. Методичний посібник. [Електронний ресурс] Режим доступу: http://teacherjournal.in.ua/images/easyblog_articles/458/Class room-2017.docx

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись